BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, May 23, 2010

busan2...

Arrggghhhhh...malam nie aku busan tol 2 3 ari nie aku keja tulis ja kt blog nih...huhuu sambil2 aku tnggu my gurlz on balik nfon ye aku nk cita skit r sal side step...side step nie kira taktik dlm game rugby la...huhuu tp aku nie dri sem 2-6 xpandai-pandai gak wat...hampeh tol, 2 psal aku letak blog nih side step..hahahaa tp xpa yg penting team work...dlm kolej petro soang ja yg power dlm side step nih...bdak petro msti knal..heheee black namanya...xheran la ye pndai wat side step sal ye player negeri...aku nih stakat skolah ja...hehehee

Nie pic team petro masa aku sem 3 klu xsilap...huhuu yg kt sblah aku tue la black...aku maen posisi wing ja...kekal dari sem 2-6, xbrubah pon..dh kepakaran aku agaknya kot..ceh pasan...hehhee..hidop petronas

Haa yg muka ala2 hair wayer dlm cita prison break 2 api..then yg dpan skali 2 fifi n awin...geng dgn dwang memang best...huhuu banyak bagik tnjok ajr kt aku n team jugak..tq2

And pic bawah nih lak masa sukan2 kolej (SUCOB...time nie petronas jadi tuan umah..aku n da geng suma jadi ajk...cayalah 1st time suma ad...hehehee..aku pon jadi ajk gak merangkap player...lawan2 punya lawan dapt la no3...menang la jugak knkn...hehee memang syok abish r~~~

0 comments:

Related Posts with Thumbnails