BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, May 25, 2010

aKU lonely.....

Banyak tol masalah sejak cuti sem nih...da la sem last lak tuh...aduhh masalah x abish2 dgn problem family la, mmber la, gf la...waaa tp xp aku msti kuat..nie bawu ckit dugaan tp prasaan aku still x tenang bila tingat n rindu dia...
Smalam n ari nih n mnggu2 lepas merupakan ari sedeyh aku agaknya...seumur hidup aku aku xpenah sedeyh smpai mcam nih...dan w/pon aku nie jhat dulu, seumur hidup aku jugak aku xpenah wat perempuan nenges...tp aku just tegur cara dia layan aku ja...that mean aku ambil berat sal hubungan aku nih...hurmm ttiba lak aku asa bsalah sgt kt dia...dulu aku keras atie tp skang np aku jadi cam nih...hurmm nie la owg ckap bila hati da syg kot...tp betol aku memang sygkn dia lebih dri aku sygkan x-gf aku duluuuuu....skarang aku rasa sunyi sgt999~~~~ plizzzz

0 comments:

Related Posts with Thumbnails