BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, May 24, 2010

betol ke sayang...????

Bila hati dah sayang buruk mana pun si dia..
kita terima seadanya....
xkisah ape yg org sekeliling katakn...
cinta dan sayang diberi seikhlasnya....
tetapi sering tidak dihargai...
sering disalah ertikn...
pelik sugguh hidup bercinta...
bila tidak diharapkn cinta itu datang...
tetiba dia akn muncul dan membuatkn hati xkeruan...
bila mengharapkan agar cinta itu kekal...
dugaan yg dtag melanda...buat hati sakit...luka...hancur....
kenapa cinta tulus ikhlas sering tidak dihargai..
kenapa cinta yg tulus ikhlas itu amat menyakitkn?.......
sehingga jasad tak tertanggung dek terseksanya batin....
itu kah lumrah utk cinta yg tulus ikhlas?....
atau..diri ini mmg tidak layak menerimanya walaupun cinta tulus ikhlas diberikn?? (aku pinjam ja kata-kata nih...huhuu)

Hurmm...betol k nih?? tp benda memang betol2 terjadi kt mmber aku...punya la sayang n ckit punya baek la mamat nih tp langsong xdihargai...emm lpas dwang putus dak pompuan nih kapel dgn mamat mna tah yg dia minat then sthun pas tuh putus sal laki tue curang la kununnya...huhuu padan la muka pompuan tuh...nk dijadikan crita dak pompuan nih dtg balik kt mmber aku nih...huhuu aku dgn dia ngah makan kot ttiba dtg nk mntak smbong balik...katanya sayang hubungan dwang dlu...hampeh aku dgr mcam nk ketok2 ja kepala minah nie n asa nk smbat ja char koew teow lam mulut ye...geram pon ada..ckap syg tp bila xnak blah cmtue ja...mmber aku nie nk bagi peluang kt minah nih tp dia asa mcm da trtutup pintu hati ye nk bcinta ag...even da 3 kali or hatrik kena mcm tue...dia mcm trauma la plak sampai xnak kawen...huhuu cian tol..aku pon tmpang simpati...sabar la suma nie dugaan~~~~~~~~~

Hargai bila seseorang tue ada disamping kita...
Kita sering rasa menyesal bila seseorang tue dh xda disamping kita..
Mengapa tidak sebelomnya....hurmmmm

0 comments:

Related Posts with Thumbnails