BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, May 23, 2010

Waaaa...ari nie tensen tol..huhuu tp xpa lupakan dulu..aku still nk crita sal member2 aku kt U...3 tahun bagi aku suatu jangka masa yg panjang tp bila dh sem last bwu la trasa singkat tol masa..asa mcam xsempat nk wat papa..huhuu..kolej petronas la yg banyak mmberi kenangan aku dgn mmber2 stat sem 1-6...ahhh sedeyh la plak tingat mmber2..tp nk wat cmna bkan slamanya nk bsama ye x..???hehee..

Kt bwah nih pic aku n rumate..dak nih asal negri no 9...hahaa marah lak dio ha...negri 9 la..ye budak dip n umo dh agak tuo la jugak...hahaha xd r muda ag, jgn marah rumate gurau2 ja..ehee mmang best r rumate dgn ye..pahit manis sama2 follow sebilik n sebantal..kakakaaa





Haaa nih mmber2 aku yg paling kamceng r...hehee slalu wat pakatan r klu da papa...dak2 nie klu bab kenakan owg memang no 1 r...hahaa pic nie ambik time p mandi kt tupah..perghh styleee ah...heee

0 comments:

Related Posts with Thumbnails