BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, May 30, 2010

Teringat la pulak....


Hurmm ngah2 busan trtengok la plak pic2 masa kt kolej dulu...huhuu terkenang lak mmber yg leh dkatakan tamat pngajian la...heee skang ngah tnggu praktikal yg tnggal 2 ari ag...emmm pic nih masa wat pojek kayak ntok klas kesihatan mental..time nih aku la pojek manager...kekekee (bangga la plak)..pojek ntok klas nih ada 3 sumanya..dua pojek dh slamat dijalankan then ttiba pojek yg aku handle sblom pojek kayak nih xjadi dsebabkan ada la masalah yg mcam xlogik n dterima akal kot..hehee...pojek tue nk g hospital tanjung rambutan(bkan nk masok c2 nk g malawat ja...hehee)..then aku cadang wat pojek nih la bajet pon xtinggi n tempat pon dh da dalam U nih..so lg senang la keja aku...hehee dalam pojek nih tini la banyak mmbantu aku stat dari pojek nk g tanjung rambutan ag...aku tanik la kt ye n geng2 yg laen pon sama gak tq2...klu nk taw ktiga-tiga pojek nih memang agak srabut la jgak tp support dari mmber2 suma bjalan lancar...tq skali ag syang korang..huhuu yg pakai spekz n brbaju putih tue la lectre subjek nih...kekee sgt muda ag n best giler ah...bila2 free kita jmpa ag~~~

0 comments:

Related Posts with Thumbnails