BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, June 19, 2010

Bola sepak kampong...heee

Bola sepak kampong nie anjuran kolej penginapan aku kolej petronas...kolej yg aku sayangg...huhuu masa nih aku dh final sem n dh dekat nk exam asanya or ngah exam...heee stat dari petang sampai la mlm tp bukan sukan nie ja...malam plak dwang wat tuju kasut, teng teng, batu seremban galah panjang, pecah belanga n laen2 ag r..suma nie kira sukan2 kampong la..huhuu tp bestzzz

Pic atas yg paling kanan bediri tue la President kolej petronas...huhuu sporting abis la dia pon nk join maen jugak...heee n yg duduk tengah2 pakai baju biru tuh faiz ye biro sukan merangkap team mate aku masa men rugby...adush tingin lak nk maen rugby dgn dwang...eeheee

Yang duduk kanan baju biru lak tue razmir...dia la budak 1st aku kenal masa masok U dulu...ye budak melaka..memang best mmber dgn ye even yg laen2 pon best...kira suma la bestzzz...hee

0 comments:

Related Posts with Thumbnails