BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, June 4, 2010

Petangku yg sunyii.....

Dipetang yg sunyi nih aku dok soang2 ja lam bilik sambil trmenung dgn apa yg dh terjadi semalam...aku pon xsangka mudah tol ye lepaskan aku...arghh biar la dia yg nk mcam 2 apa aku bleyh buat...xda faedahnya aku nk merayu-rayu...biar la dia dgn hal dia aku da xnak ambik taw, klu sblom nie ye aku slalu ambik berat tap skang lantak la...da banyak kali aku nk pulihkan hubungan nih tp still mcam tue jugak...aku pon manusia ada atie n perasaan...mybe ye xnak trkongkong kot tp mna da aku kongkong dia...ntah la or mybe ye ada sumting yg dia sndiri ja taw...besa la manusia bukan semuanya sama n manusia tue unik...anywayz hope aku leh trima suma nih...klu bleyh xnak mkan ati lama2 mcam dulu...cian kt ati aku nih...aku arap juga atie aku nie akan gembira satu ari nanti n ada owg yg leh sanggop n ikhlas menjaganya...skang biarlah aku sendiri lalui hidop nih...aku boleh, aku yakin, think positive~~~~ :)

0 comments:

Related Posts with Thumbnails