BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, June 16, 2010

Sibuknyaaa...

Waaaa sejak praktikal nih xda masa sgt nk berblog nih...huhuu aku da praktikal da hampir dua minggu dh pon...cepat la pulak asanya...ada ag 5 bulan..huhuu lambat tuhhh nk tnggu...so ari nih just nk letak tmpat praktikal aku je...Aku berpraktikal kt Pejabat Agama dan Mahkamah Syariah Kuabang Pasu...agak xjauh la dari umah aku...hehee...dapat sini universiti yang bagik sal aku da malas nk carik...ari tue mintak kt hospital tp dah penoh lak so aserah ja kt universiti nk letak aku ktna pon..hee pegawai syarikat kt sini namanya Syeikh Ahmad Faisol b. Hj omar...dia ok2 ja xbanyak songeh...aku praktikal pon xda tekanan sgt..wat masa nie aku slalu link dgn Syeikh Ahmah Neam bahagian kaunseling...keja aku ambik keterangan kes umahtangga n ada la keja2 laen ag nk kena wat...huhuu macam2 masalah aku jumpa...bawu aku taw bukan senang kawen nih sampai aku pon asa trauma bila dengaq sal kawen...huhuu nasib-nasib...ada yg ngah bagi keterang da tue gadoh2 lak...aku nk handle satu kes tp lom dapat2 ag..dh ada ari tuh tap klien lak xdatang..hampeh toi...tp aku asa takot lak sal kaunseling nih skali dgn hukum2 agama nnti silap bagik hukum mampos aku...ngeeee xpa2 papa aku rujuk kt Syeikh Naem r even dia pon sporting n staf2 yg laen pon sama gak sporting..eheee..So kt bawah nih pic tempat keja aku la...saja nk tunjuk :P ~~~~~




Nie pic dalam opis..aku la tuh cam poyo ja..ngeee




Ok2 nk sambong wat keja dluuu~~~~~

0 comments:

Related Posts with Thumbnails