BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, June 4, 2010

finally itz happenz... :( so sad

Apa yg aku takot sejak aku clash 4thun lepas akhirnya jadi jugak...trasa mcam dipermainkan...adushh camna aku la aku nk hadapi suma skali ag...dia pon da wat keputusan xkan aku nk paksa kot xadil la bagi dia...aku da wat apa yg trbaik ntok hbungan aku n dia tp klu2 aku da wat salah tue xtwu la plak...da memang aku xpndai kot dalam bab cintan2 nih...xp la aku hormat ja keputusan dia...even klu troskan hbungan nih mcam da xda papa makna ag n mcam aku plak yg btepuk sebelah tngan...nk lupakan dia?? bleyh k??...arghh jgn tnya aku memang susah nk lupa owg yg aku syg...mybe boleyh tp mkan masa n makan ati jugak r...adushh sakitnya ati nihhh...nk suoh aku cari pengganti dia??? bukannya tukar2 baju or sluar leh ganti senang2 n suka2 ati ja...aku bkan yg mcam tuh...hurmmm xp la aku hormat keputusan dia n klu nie yg wat dia eppy aku snggop...biar la aku ubat sendiri parut lama yg brdarah kmbali...(cheewah cam skrip filem)...at least aku eppy sgt w/pon kejap ja aku dgn dia...aku pon da asa serik yg amat sgt n pas nih aku xkan mudah ntok menerima cinta dari sesapa ag~~~aku lonely againz :(

0 comments:

Related Posts with Thumbnails