BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, June 19, 2010

Tingat mmber2 la pulak....

Hurmm dok lepak soang2 kt kedai mamak nih tingat plak kt mmber2 aku masa kt U duluu...huhuu adush rindu la plak kt dwang...nk konvo lambat ag...Xda papa nk crita just letak pic2 dwang jela...ngeee
Pic nih time balik dari taklimat praktikal sempat ag brgambar even time nih spatotnya kena ambik pic ntok kos tp kami lariii...huhuuu yg paling kiri skali tue arip...dia jiran aku masa kt kolej...heheee klu nk ntaw dia la yg paling banyak menghiburkan member2 masa kt U dulu...macam pangai ye wat n apa ja yg dia wat even benda tue kecik ja aku jadi isu yg besar laaa...hahahaaa dia jugak tempat aku ngadu masalah slain rumate aku...huhuhuuu


Macam artis plop...ngahahaaa




0 comments:

Related Posts with Thumbnails