BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, June 15, 2010

yes..boleyh la

Agak boleyh la jugak...heee apa yg bolehnya..lama aku xberblog tetiba boleyh..ngee??? xda papa just nk ckap result final sem ari tuh da kuaq n aku lega n aku syukur sgt2...sumanya ok tp jatoh ckit r disebabkan ada subjek killer yg paling aku takot...member2 da gtaw result nk kuar pon jiwa aku dh xtenang...huhuu aku chek result smalam pon asa cam nk pengsan n abih berpeluh aku kt kedai tuh...ngeee last aku bukak portal n aku tngok la jugak...fuhhh prasaan eppy xterucap dari mulut aku nih...betapa bestnya aku tngok result tuh....hahahaaa mcm nk melompat pon ada...alhamdulillah sumanya ok n baik2 saja...eheee suma da lepas hope member2 aku yg laen pon dapat ok jugak n mybe lebih baik dari aku...impian nk konvo skali mybe tercapai kot...heee skang just nk abishkan praktikal ja lagi...tp kan lambat ag ada ag 5 bulan...hahahaa xp2 jap ja tuh~~~~~


0 comments:

Related Posts with Thumbnails