BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, June 5, 2010

Eerrrkkk....

Aku terkejut...!!!Smalam aku bukak facebook then tngok kt inbox da 8 msg dari owg yg kenal n xkenal...yg aku trkejutnya 3 dari msg tuh da offer nk bkawan dgn lebih rapat...sapa pon aku xkenal...aku bwu ja break...mna dwang taw...emm mybe aku da ubah status kot n dia pon da ubah status...aku sgt musykil...emmm ntah la aku pon cam malas nk reply msg2, nnti2 la...klu nk bekawan boleyh je kot tp nk lebeyh2 aku asa cam berat n smalam gak aku dpt miskol n msg ckap nk bekenalan jugak krisya namanya budak pahang student UM katanya...aku langsong xkenal kot xtaw la kot2 ada mmber aku yg nk men2 tp no celcom aku xramai yg taw..hurmm...aku xnak pisang bbuah dua kali...eh bukan klu ikot bkan da dua kali...huhuuu...papa jela...n yg pasti ada owg eppy tngok aku n dia break...sapa?? aku taw n biar aku jela yg taw sapa n biar jadi rahsia...bagos sgt la prangai cam tue, amalkan la slalu...anyway aku xmaw bdendam k ap k..biar jela...aku nk tros idop dgn cara aku n aku nk enjoy wat masa nih...mak n ayah aku ag penting~~~~ ;)

0 comments:

Related Posts with Thumbnails